Exact twee jaar geleden ging Business Insider van start in Nederland. Dat we vandaag al mogen melden dat we genomineerd zijn voor Website van het Jaar in de categorie Media, maakt ons erg trots.

Voor we van wal steken… Mocht je op ons willen stemmen, dat kan hier!

De afgelopen twee jaar groeiden we naar een ongelofelijke 1,5 miljoen unieke bezoekers per maand (waar jij er één van bent, dank daarvoor!), gingen we de hele wereld over met onze eigenzinnige verhalen en verdubbelde het Business Insider-team (wel zo gezellig). Ons salesteam en creatieve studio mocht werken voor klanten als Deloitte, Rabobank en Vodafone én ondertussen pionierden we met nieuwe vormen van content.

Iedere dag proberen we verhalen te maken die jij wil lezen over inspirerende ondernemers, de laatste techtrends, geldzaken en tips & tricks om jezelf te ontwikkelen. In Nederland zijn we inmiddels de grootste vrij toegankelijke website in zakelijk nieuws en daar stoppen onze ambities niet.

Better. Every Day. klinkt misschien als een door onze Amerikaanse collega’s bedacht mantra – en dat is het ook -, maar het is ook iets waar we écht elke dag naar streven.

We hopen dat je op ons wil stemmen via deze link.